دانش و فناوری
کد خبر : 7780
جمعه - 6 فروردین 1400 - 15:28

فیس بوک و آمازون رکورددار هزینه لابی شدند

فیس بوک و آمازون بیشترین هزینه را برای لابی نزد رگولاتورها و قانونگذاران در میان شرکتهای آمریکایی داشتند و دو برابر غول نفتی اکسون موبیل و شرکت دخانیات فیلیپ موریس در سال ۲۰۲۰ هزینه کردند.

فیس بوک و آمازون بیشترین هزینه را برای لابی نزد رگولاتورها و قانونگذاران در میان شرکتهای آمریکایی داشتند و دو برابر غول نفتی اکسون موبیل و شرکت دخانیات فیلیپ موریس در سال ۲۰۲۰ هزینه کردند.