رادیو و تلوزیون » فرهنگ و هنر
کد خبر : 305
دوشنبه - 5 مهر 1395 - 16:49
دو خبر از رادیو تهران

مسابقه «۰۲۱» برای مردم/ «سایه روشن» از غواصان می‌گوید

مسابقه رادیویی «۰۲۱» رادیو تهران تا پایان هفته دفاع مقدس اجرا می شود و شنوندگان می توانند در آن شرکت کنند و همچنین برنامه «سایه روشن» این شبکه در قسمت جدید به غواصان می پردازد.

مسابقه «۰۲۱» برای مردم/ «سایه روشن» از غواصان می‌گوید

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه رادیویی «۰۲۱» به منظور حفظ ارزش های دفاع مقدس تا پایان هفته با محوریت هشت سال جنگ تحمیلی اجرا می شود.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه «۰۲۱» به عنوان یک مسابقه رادیویی با پرسش هایی در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و رویکرد هشت سال جنگ تحمیلی و ایثار و شهادت پخش می شود.

در این ویژه برنامه علاقمندان ضمن شرکت در مسابقه می توانند با اطلاعاتی که در برنامه ارائه می شود و پرسش هایی که در این حوزه طراحی شده است با دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

در مسابقه «۰۲۱» از همه ابزارهای رادیویی استفاده شده است، رادیو تنها صداست با ابزارهایی مانند موسیقی، افکت یا تقلید صدا و صداپیشگی که خود همین ابزارها بر جذابیت های یک برنامه رادیویی می‌افزاید.

این برنامه تا پایان هفته دفاع مقدس از ساعت ۱۸:۳۰ با محوریت اطلاع رسانی از برنامه های فرهنگی دفاع مقدس در سطح شهر پخش می شود.

روایت «سایه روشن» از غواصان دفاع مقدس

داستان ها و ماجراهای غواصان دفاع مقدس حکایت دیگری از هشت سال جنگ تحمیلی است که امروز ۵ مهر از «سایه روشن» رادیو تهران پخش می شود.

«سایه روشن» برنامه ای در قالب مستند است که تا ۶ مهرماه از ساعت ١۵ با ویژه برنامه های دفاع مقدس روانه آنتن خواهد شد.

این برنامه امروز سراغِ غواصان می رود تا ما بیشتر با سختیِ این کار و رشادت های غواصان آشنا شویم. اسدی و قاسمی غواصان دفاع مقدس هستند که امروز رادیو تهران میزبانشان می شود.

تعاون جنگ از جمله واحدهایِ جنگ است که بعد از جنگ هم تا به امروز تحت عنوان معراج شهدا به تفحص شهدا در مناطق عملیاتی و … می پردازد. آخرین روزِ برنامه «سایه روشن» فردا به واحد تعاون جنگ اختصاص یافته است.

«سایه روشن» کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری است که تهیه کنندگی آن را مریم سادات آصفی به عهده دارد و گویندگی و نویسندگی آن هم برعهده شهرام ایرانمنش و فاطمه باقری است.